Dear blog..sorry dah agak lama x update... I am having mood swing for past few days... Hope it will over soon..
Sedar x sedar dah masuk bulan Ramadhan... Wahh.. my last Ramdhan alone is during my 1st year of Uni... OMG..so long time ago... Facing 1st Ramadhan alone I hope I am not touchy mouchy la.. Life goes on beb.. It is up to u whether u wanna stay there or just keep moving as time goes by... I choose to keep moving.. Cuma momentum dia lambat sikit la.. Inertia tinggi.. Maklum la pemalas..Hahaha
Aku harap Ramadhan this year akan memberi seribu satu perubahan dalam diri aku.. Aku akan cuba menjadi hamba Allah yang terbaik.. at least the best version of myself this year.. Aku lalai sangat sebelum nie.. Mengharapkan pintu keampunan masih belum tertutup buat aku..
Selamat menunaikan puasa u alls.. May this Ramadhan bring more blessing for us. Pray for the best!!!!
No comments:
Post a Comment